Tala Fou

Le Malamalama o Pachira

Taeao manuia, tagata uma.Fa'amoemoe o lo'o manuia oe i le taimi nei.Faatoa fai le matou aso malolo o le Tausaga Fou Saina mai Ian.20-Jan.28.Ma amata galue ia Jan.29.Ia sei ou faasoa atu ia te oe le tele o le malamalama o laau toto mai le taimi nei.Ou te fia faasoa atu nei Pachira.E manaia tele le bonsai ma le ola malosi.Ou te fiafia tele i ai.O le tele o tagata fa'atau e fa'atau le tama'i pachira bonsai.E tele foliga.E pei o foliga QQ, tolu ogalaau foliga, tele ogalaau foliga, ma le tele o foliga ulu.E matua vevela lava fa'atau.

E le gata o le pachira small bonsai o loʻo faʻatau atu ma le pachira lapopoa.E pei o le sigle ogalaau pachira, T-root pachira ma le lima fili pachira.

Ona o taimi uma matou te lafoina ai laau i luga o pusa (vaa) poʻo vaalele.O lea e iai le a'a e seasea ona maua.O le a fesoasoani e faʻasaoina le avanoa ma faʻasaoina tau o felauaiga.

Ae e tatau ona e fia iloa pe faapefea ona teu nei pachira?Afai o le bonsai laʻititi, matou te faʻaogaina i taimi uma pusa e faʻapipiʻi ai. O pusa o le a fesoasoani e puipuia le tamai pachira bonsai.Afai o le pachira e seasea ona lapopo'a, e masani ona tatou fa'aogaina pusa palasitika ma o le a fa'aogaina le pachira e seasea ona fa'atumu avanoa o la'au tetele.

O le a le mea e tatau ona e gauai i ai pe a e mauaina le pachira?

  1. Fa'amolemole aua ne'i suia vave le ulo, e lelei lou tausia muamua ma pe a ma le afa masina ona sui lea o le ulo.
  2. Fa'amolemole fa'asusu ma tu'u i le avanoa paolo.

Pau lava le mea ou te fia faasoa atu ia te outou.O loʻo tulimatai atu e faʻasoa atu ia te oe le malamalama o laʻau i le isi taimi.Faafetai tele mo lau lagolago

PAC1009AQ55#提根高杆发财树图片
PAC1010AQ46#直杆发财树图片
PAC1001AQ36#矮提根发财树图片
PAC07001五编发财图片1
信图片_20230130161242

Taimi meli: Ian-30-2023